Aj Markovi sa veľmi ľahko môže rozliať bublifuk alebo Facebook bublina
Konečne dark side investorského sna v podobe Facebooku. Facebook nie je nesmrteľný, nie je mega super a nie je nenahraditeľný. Mark dobre vedel, prečo kupuje Instragram. Proste sa bál. Ľudia si na webe pozerajú fotky a komentujú ich. Poväčšine. Instragram asi priveľmi rástol a to tak nechať nemohli. Stačí malý kix, malá chyba a užívatelia proste odídu inde.
Svet týchto služieb už ani nie je o nápadoch ako takých, ale o chybách, ktoré pri nich ľudia robia. Jeden super nápad, ako na tom zarobiť a bublina praskne a neostane po nej nič. Len plno Like-ovacích tlačidiel naprieč internetom.
Čo som tým chcel povedať ? Aj Goliáš sa môže potknúť a už nikdy sa nepozbierať.
Smutný príbeh, žiadne komentáre ešte nemám :(.
Pridaj komentár, nehanbi sa!