Budujte osobnosť, nie firmu
Jedna moja kamarátka rada a dobre píše a tak som sa rozhodol jej pomôcť. Urobiť ďalšiu stránku www.nejake-super-texty.sk. Zmysel podľa mňa nemá zmysel a tak sa bude experimentovať. Začnem projekt reálnej copywriterky. Budovať osobnosť, meno a v neposlednom rade vtlačiť do mysle klientov nie korporátne logo, ale reálnu fotku pracovníka, ktorý niečo vytvára. Zabezpečiť to, že pri online komunikácii sa mu vybaví reálna osobnosť, ktorej dôveruje a s ktorou denne komunikuje. Priblížiť online kontakt čo najviac reálnemu kontaktu. Lebo keď si tak prehliadam firemné stránky, katalógy a podobne, až príliš často nachádzam moje obľúbené vysmiate tety z fotobanky 😉
Aktualizované:
Hodí sa to hlavne pre freelancerov a menšie firmy, v ktorých figurujú jednotlivci a nie celé tímy ľudí. Za upozornenie ďakujem mladému a úžasnému grafikovi Ladislavovi Menyhartovi.
Čo som tým chcel povedať ?
Niekedy je lepšie sa prezentovať ako reálna osobnosť, ktorú klient „pozná“.
admin
No, :) Klienti by odcenili, ze toho, koho videli na webe stretnu aj vo firme :)