CASE STUDY: 3 výsledky mailového A/B testingu nie len predmetov mailov

Dlho som nič nenapísal, tak som pripravil aspoň 3 výsledky z A/B/C testingu emailingu.

Stále išlo o mailing pre projekt FitList. Nechcel som robiť A/B testing na celú DB tak som stále nastavil 10% DB a následne poslal na zvyšok víťaza. Každopádne bola vzorka stále 1000 a viac na každú verziu. Či je to málo alebo veľa je na vás. Podľa mňa to je reprezentatívna vzorka 🙂

V prípade prvého mailingu vyhralo to, že išlo o zrozumiteľnú informáciu a jasné kľúčové slová – rýchlo, spaľovať, tuky… to úplne stačí. Neoplatí sa to komplikovať.

Jednoduché slová, jasný výsledok. SMER vie čo robí :)

Jednoduché slová, jasný výsledok. SMER vie čo robí 🙂


Taký experimentálny predmet. Zjavne ľudia neboli zvedaví na to, čo „sušíme“ 😀

Kreativita sa zrejme neoplatí :D

Kreativita sa zrejme neoplatí 😀

 

A/B testing nie je len o predmetoch mailov, ale aj o obsahu. Skúsili sme „rozbiť“ textový mail do odsekov a do súvislého textu. Čakal som nejaký rozdiel v CTR, ale žiadna dráma sa nekonala. Rozdiel je len 0,3%. Asi sme mali zvoliť väčší grafický rozdiel resp. pridať obrázky. Možno nabudúce 🙂

Porovnanie verzií

Porovnanie verzií

 

Takže, testujte aj vy a pochváľte sa, na čo ste prišli 🙂

 

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

Copyright © 2016 Štefan Polgári