CASE STUDY: 3 výsledky mailového A/B testingu nie len predmetov mailov
Dlho som nič nenapísal, tak som pripravil aspoň 3 výsledky z A/B/C testingu emailingu.
Stále išlo o mailing pre projekt FitList. Nechcel som robiť A/B testing na celú DB tak som stále nastavil 10% DB a následne poslal na zvyšok víťaza. Každopádne bola vzorka stále 1000 a viac na každú verziu. Či je to málo alebo veľa je na vás. Podľa mňa to je reprezentatívna vzorka 🙂
V prípade prvého mailingu vyhralo to, že išlo o zrozumiteľnú informáciu a jasné kľúčové slová – rýchlo, spaľovať, tuky… to úplne stačí. Neoplatí sa to komplikovať.
Taký experimentálny predmet. Zjavne ľudia neboli zvedaví na to, čo „sušíme“ 😀
A/B testing nie je len o predmetoch mailov, ale aj o obsahu. Skúsili sme „rozbiť“ textový mail do odsekov a do súvislého textu. Čakal som nejaký rozdiel v CTR, ale žiadna dráma sa nekonala. Rozdiel je len 0,3%. Asi sme mali zvoliť väčší grafický rozdiel resp. pridať obrázky. Možno nabudúce 🙂
Takže, testujte aj vy a pochváľte sa, na čo ste prišli 🙂
Smutný príbeh, žiadne komentáre ešte nemám :(.
Pridaj komentár, nehanbi sa!