Mini case study – poštovné ZADARMO alebo 100% zľava na poštovné?
Newslettre dnes hýbu svetom a online komuni… bla bla
Včera som rozoslal jeden newsletter pre akciu poštovného zadarmo. Teda eshop ponúka poštovné zadarmo už nie pri nákupe nad 49€, ale už nad 18€. Message jasný, stručný.
Spackal som krátky A/B test na cca 2600 adresách.
- A – Poštovné ZADARMO už od 18€!
- B – 100% zľava na poštovné už od 18€
Čo som sa dozvedel?
„Poštovné ZADARMO“ otvorilo 18,4% a „100% zľavu“ len 10,9%, čo je o cca 40% menej! Šokujúce. Počet kliknutí na call to action bol cca rovnaký. Počkať … čo?
Menší počet otvorení, ale rovnaký počet kliknutí? Zo „100% zľavy“ kliklo 8.7%. Z „poštovného zadarmo“ kliklo len 5,2%. Prečo? Nemám tušenie … ty tušíš? Pridaj komentár a záhadu spoločne vylúštime.
Teda?
Na počet otvorení newslettera lepšie zaberá „Poštovné ZADARMO“ ako „100% zľava na poštovné“. Či je to tak aj v contente a na webe neviem. Treba skúsiť … a dať vedieť.
Peter Olvecký
Fukni do článku screenshoty z oboch testov, aby sa to dalo porovnať. Dík