Mini case study – poštovné ZADARMO alebo 100% zľava na poštovné?

Newslettre dnes hýbu svetom a online komuni… bla bla

Včera som rozoslal jeden newsletter pre akciu poštovného zadarmo. Teda eshop ponúka poštovné zadarmo už nie pri nákupe nad 49€, ale už nad 18€. Message jasný, stručný.

Spackal som krátky A/B test na cca 2600 adresách.

  • A – Poštovné ZADARMO už od 18€!
  • B – 100% zľava na poštovné už od 18€

Čo som sa dozvedel? 

„Poštovné ZADARMO“ otvorilo 18,4% a „100% zľavu“ len 10,9%, čo je o cca 40% menej! Šokujúce. Počet kliknutí na call to action bol cca rovnaký. Počkať … čo?

3ptrxa

Menší počet otvorení, ale rovnaký počet kliknutí? Zo „100% zľavy“ kliklo 8.7%. Z „poštovného zadarmo“ kliklo len 5,2%. Prečo? Nemám tušenie … ty tušíš? Pridaj komentár a záhadu spoločne vylúštime.

Teda?

Na počet otvorení newslettera lepšie zaberá „Poštovné ZADARMO“ ako „100% zľava na poštovné“. Či je to tak aj v contente a na webe neviem. Treba skúsiť … a dať vedieť.

Dočítané? Páčilo sa?

Keď napíšem niečo nové, pošlem o tom holuba. Priamo na mail!

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Váš email skončí v Mailchimp liste, ktorý používam na notifikácie o nových článkoch. Nič viac nedostanete, ani ak by ste chceli.

Chválospevy smerovať na:

Štefan Polgári

Mám rád rýchle riešenia. Radšej veci robím, ako sa o nich rozprávam a to oceňujem aj na ostatných. Pomôžem ako viem, stačí sa ozvať. Karma je zdarma a verte mi, DONE is better than perfect.

Copyright © 2016 Štefan Polgári