Prečo sa oplatí chodiť na Digital Rulezz resp. všade, kde sa dá
Nejdem popisovať jednotlivé prednášky… bude to o kúsok iná recenzia, na aké ste zvyknutí 🙂
Minulú stredu bola konferencia Digital Rulezz 2017. Nejdem teraz písať popevky o tom, aké to bolo úžasné, nezabudnuteľné… ako to zvyknú robiť ľudia po Marketing Festivale. Nechápem ich, ale to je na inú debatu.
Áno, bolo to TOP a jasne vidno progress počas rokov. Úprimne, bol som asi na 1,5 prednáške. Inak, najlepším nápadom boli monitory a zvuk z hlavnej prednášky streamovaný na chodbe. Tak som aspoň nemal zlý pocit, že o niečo prichádzam. Hoci reálne – prednášky si pozriete aj doma, v papučiach. Ja na konferencie chodím kvôli iným zážitkom.
Btw, hláška večera bola od Miša Pastiera: „Adapt and die“ 😀 Namiesto Adapt or die.
20 metrový screen
Na čo fakt nezabudnem, bola 20 metrová (áno, reálne 20 metrov!) obrazovka. Žiadne projektoríky… proste na šupu 4K telka v širokouhlom formáte. Skoro som odpadol. Urobil som aj videjko, ak by niekto chcel vidieť. Škoda, že som nestihol natočiť úvod, ale tam som mal sánku dole a len sa pozeral.
Čo by som vytkol? Priestory DoubleTree by Hilton Bratislava sú na tak veľkú vec dosť malé :/ Treba to dať niekde do väčšieho. Inak nemám čo vytknúť.
Na čo chodím
Ako som už vravel, pre mňa nie je konferencia o obsahu, teda prednáškach, ale o komunikácii. Stretne sa tam celá online marketingová obec a riešia sa tam veci. Dokonca som tam videl aj človeka, čo riadi marketing pre v celku veľký eshop a on to bral ako „expo“ teda chodil po stánkoch a citujem: „Nechával sa z-obchodovať“ 😀 Asi nebol sám.
Pre mňa je to hlavne o nových ľuďoch a tento rok som mal štastie fakt na super nové kontakty, ktoré som dlho hľadal. Ľutujem len to, že som nebol na afterke, ale nedovolilo mi to moje telo 😀
Deň predtým som bol do 21:00 v Prešove prednášať, potom som 4 hodiny šoféroval, kúsok som si pospal a bol som celý deň na nohách… potom som to už fakt nedával :/ Škoda, že sú afterky stále až 3 hodiny po konferencii. Ja to chápem, že to je tak pre organizátorov lepšie… ale… ale 🙂 Preto keď robíme niečo my, ako bola napríklad konferencia Affilhero alebo HotDognet, je vlastne celý event afterka 😀
Ono to nie je o tých prednáškach, aspoň pre mňa. Skôr o tom, že sa upevňujú vzťahy a buduje biznis. Prísť, posedieť, najesť sa a vypočuť si prednášky? To fakt môžem urobiť aj doma.
Odporúčam pre každého
Konferencie, stretnutia, meetupy… to všetko je extrémne dôležité. Skôr ako o cene za lístok je to o nastavení mysle. Keď už niekde idete, musíte sa rozprávať a aktívne vyťažiť maximum z toho, že tam ste. Ale nie ísť niekde a baviť sa s kolegami. To môžete robiť každý deň. A Digital Rulezz? To by som dal ako základ a k tomu malé barcampy, stretnutia, „štvrtky“, raňajky a neviem čo ešte. V Bratislave je toho plno.
Za ostatné „marketingové“ konferencie by som dal tak 50€. Tam sa chodí len preto, aby človek nemusel byť v robote… čiže nič pre mňa 😀
Pýtajte sa, predstavujte sa. Prekročte svoju komfortnú zónu. Vidíte niekoho s vašim známym a toho druhého nepoznáte? Výborne, je čas sa zoznámiť. Celý svet sa točí okolo osobného kontaktu hlavne dnes, keď sa cez internet prezentujú všetky spoločnosti ako hyper-mega-turbo riešenia.
Smutný príbeh, žiadne komentáre ešte nemám :(.
Pridaj komentár, nehanbi sa!